Din eksterne regnskabsafdeling

Din eksterne regnskabsafdeling

Hos MEST stiller vi en hel regnskabs- og økonomiafdeling til rådighed for din virksomhed. Teamet består af regnskabsfolk, revisionsuddannede og skatteeksperter, og vi tilbyder at stå for en bred vifte af administrationsopgaver:

Bogføring, fakturering, betalinger, løn, debitorstyring, kreditorstyring, indberetninger og momsregnskab.

Vores kunder, som er fra hele Danmark, Norge og Sverige, bruger os desuden til likviditetsstyring og budgetlægning, vedligeholdelse af forsikringer og meget mere.

Vi skræddersyr en pakke til din virksomhed, så du kun betaler for de ydelser, du har brug for vores hjælp til. Du kan få hele pakken eller dele af den - alt efter din virksomheds behov.

Vi fakturerer 1 gang om måneden for de timer, vi har brugt, hvilket gør det gennemskueligt for dig, hvad du får og betaler for. Det er også muligt at få en fast pris, som betales på én gang eller i en a conto ordning.

Hos MEST får du ikke blot løst en opgave. Vi forholder os til virksomheden og giver gode råd om fradragsmuligheder, forsikringer, kørselsgodtgørelse osv. Hos os får du vejledning og et konstruktivt med- og modspil, som er med til at sikre en sund økonomi.

Vi håndterer alle gænge regnskabsprogrammer, herunder Navision, STELLAR, Mammut, E-conomic, WinKAS og C5.